A cukorbetegség lelki oldala: egy diabéteszes lány
2014. július 21. írta: cukorfalat kuckó

A cukorbetegség lelki oldala: egy diabéteszes lány

Fanni 3 éve diabéteszes. Már nagylány. Saját maga menedzseli az életét, a betegségét, mégis vannak nála mélypontok. Ő tudja igazán elmondani, hogy mit is jelent cukorbetegnek lenni, milyen lemondásokkal jár, milyen megélni ezt a nap 24 órájában.

Fanni blogja a DiabLife by Fanni. Őszinte írásai mellett nagyon ügyes szakács és cukrász is, jobbnál jobb diabetikus recepteket is megoszt Veletek.

Fogadjátok szeretettel! Neked Fanni pedig köszönöm szépen, hogy megoszthattam Olvasóimmal az érzéseidet.

"Éreztétek már úgy, hogy leragadtatok valahol, és nem tudtok tovább lépni? Mennétek, de egy kis részetek áll egy helyben és vár? Vár valamire, valakire aki/ami nem jön. Az élet megy tovább, és te csak állsz. Na, most én is így érzem magamat. Régóta nem írtam, nem véletlenül. Valahogy mindig belekezdtem, összeszedtem a gondolataimat, aztán megálltam. Nem tudtam összefoglalni, leírni, megfogalmazni. Most sem igazán tudom mi fog kisülni ebből a bejegyzésből, majd meglátjuk. Szóóóval. Annyi minden történt az elmúlt 3 hónapban... Emberek jöttek, mentek, szokás szerint. Persze, ez így van jól, de most valahogy nagy volt a jövés menés. Viszont most már tényleg tudom, kire lehet számítani, és kire nem. Megvan a háttér, minden irányból. Szuper barátaim vannak, akik akkor is támogatnak, amikor én még mindig nem látom a fényt az alagút végén, de mellettem vannak. És nem tudok szó nélkül elmenni a szuper orvosom mellett. Ha ő nem lenne, valószínű 80+ kg-val gurulnék, ehelyett szépen küzdöm le a kilókat, bármennyire is nehéz. Nekem ez nagyon fontos, hogy a megfelelő orvosi háttér is meglegyen, mert ez elengedhetetlen. És igen, megtaláltam, az ORVOST, nagy betűkkel. Nem lehetek elég hálás, hogy végig hallgatja minden problémámat, türelmes, és nem rakja ki a szűrömet 5 perc után, hogy akkor minden rendben van... Most már a végére járunk mindennek, és reméljük most már nyugalom jön. :) Sok sok nyugi, kevesebb kórházasdi. Hűűű, messze még a vég... 

 

Május 26-án voltam 3 éves diabos. Annyi minden történt ez idő alatt. De még mindig nem tudom, hogyan is állok ehhez az egészhez. Szívesen kölcsön adnám ezt az egészet valakinek. Csak egy hétre. Hogy ne kelljen cukortartalmat böngésznem a boltok polcain, nyugodtan leemelhessen a polcról a hőn áhított Pilóta kekszet, és ne azon kelljen szörnyülködnöm, hogy mennyi cukor is van benne, és mennyire nem jó ez az én szervezetemnek. Hogy nyugodtan megehessek egy kakaós csigát a Lipótiban, ami nem "Diab" szóval kezdődik. Sokaktól hallom, hogy milyen finom dolgokat lehet készíteni diétásan, és jobb mint az eredeti cukros, lisztes kaja. Na, erre a szintre én nem jutottam még el. És nem is fogok. Mostanában legalábbis. Amíg Pilóta keksz létezik, addig semmilyen diabos, cukormentes keksz nem lesz olyan, mint A PILÓTA. És ezt mondhatnám a kakaós csigáról, a pizzáról és kb még 25 más ételről. De, valamit valamiért. Tudjátok, én mindig azt mondom, hogy ésszel kell csinálni ezt az egész diétát. Ami nem is diéta, hanem életmód, de néha igenis meg kell enni 2 kanál nutellát, vagy egy kis Milka csokit :P De azt biztosan állíthatom, hogy nem holnap lesz az, amikor az én számból az halljátok, hogy bármilyen diétás dolog finom lenne. De le kell nyelni a békát, (vagy épp a diétás kekszet :) )és túl kell ezen lépnem. És, hogy mit köszönhetek a DiabLétnek? Csodálatos embereket, akiket amúgy valószínű sosem ismertem volna meg... Nem, nem vagyok hálás ezért a csomagért. Elfogadtam, de nem tapsikolok örömömben, hogy ezt kaptam. De, ha ennek az az ára, hogy megtanultam, kik a barátaim, és szuper embereket ismertem meg, akkor igen, le fogok mondani a Pilóta kekszről... A többi pedig a jövő titka ;)"

Ha tetszett, csatlakozz a Facebook oldalamhoz, hogy elsőként értesülj az új bejegyzésekről!

A bejegyzés trackback címe:

https://cukorfalatkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr156515653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása