Tonhalas krumpligolyók Hortobágyi Anna recepje alapján
2015. július 14. írta: cukorfalat kuckó

Tonhalas krumpligolyók Hortobágyi Anna recepje alapján

Anyósom előfizetett a Diabetes újságra tavasszal. Mindig mondja, hogy vigyem el, olvassam át, de eddig elfelejtődött. A héten viszont ott hevert a konyhaasztalán, így belelapoztam és örömmel konstatáltam, hogy Hortobágyi Anna receptjei kerültek bele az új számba. Remélem nem utoljára... :)

Anna blogját, a Kakkukfüvet régóta olvasom. Eddig leginkább a süteményeit próbáltam ki, de most az újságban szereplő tonhalas krumpligolyók csilis-citromos joghurttal felkeltette a kíváncsiságomat. A fiúk nagyon szeretik a tonhalat. Nekik mindegy, hogy egyenesen a konzervből kerül a tányérjukra, vagy krémet készítek belőle vagy paradicsomos mártásba teszem bele és így tésztafeltétként kitűnő, megeszik. És éppen ezért tetszett meg ez a mostani recept.

halgolyo2.jpg

A pontos leírást ITT olvashatjátok ( a képet is innen vettem, mert olyan szép). Nagyon finom, puha, igazi gyerek kedvenc, mert mártogatni is lehet.

Két megjegyzést fűzök hozzá. Az első, hogy 5 g szénhidrátot tartalmazó golyókat (nekem inkább lepény lett) formáztam a tésztából, így az asztalnál már nem kellett méregetnem a CH mennyiséget. A másik pedig, hogy kapros-fokhagymás mártást készítettem hozzá, mert a csiliset nem ették volna meg a fiúk. Ezzel is finom volt.

Receptlistámra felvéve. Máskor is el fogom készíteni. Próbáljátok ki Ti is!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cukorfalatkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr107628902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása