Ha nincs diabetikus fagylalt
2014. augusztus 26. írta: cukorfalat kuckó

Ha nincs diabetikus fagylalt

Olyan szép nap volt tegnap, hogy a délutáni gyorsan felszívódó uzsonnát gondoltam a fagyizóban töltjük. Lakóhelyünkön egy helyen lehet kapni diabetikus fagyit. Nem nagy a választék, de egy majdnem 4 évesnek, aki mindig csak csokisat eszik, ez teljesen lényegtelen. Először Zéténynek kértem – szintén csak csokis jöhet szóba nála -, majd Örsnek. És ekkor jött a hidegzuhany: nincs diabetikus csoki fagyi. Csak vanília, joghurt és málna. És a kicsi fiam egyiket sem szeretné megkóstolni. Márpedig valamit enni kellene.

ice-cream-286325_1280.jpg

Sajnos felkészületlenül mentünk el itthonról. Semmi gyorsan felszívódó szénhidrát nem volt nálunk, mert sohasem fordult még elő, hogy nincs diabetikus csoki fagyi. Ráadásul az öcsi már nyalta a csokis fagyit. Mit tehettem, Örs is kapott egy kis gombócot a normálból. Meg is lett az eredménye: másfél óra múlva 12-es vércukorszintet mértem neki.

Saját kárán tanul az ember, és titkon nem is számítottam 7,5 alatti értékre, de ez meglepően magas volt. Viszont öröm az ürömben, hogy a normál fagylalt hatását is ismerjük már.

Tudom, hogy testileg nem tettem jót neki, de mentálisan és mint anya, ez a döntés volt a legelfogadhatóbb. És csak reménykedhetem abban, hogy nem zavartam meg a kicsi fejét a döntésemmel, hiszen eddig bármerre is jártunk, mindig azt hangsúlyoztam neki, hogy cukros dolgokat nem ehet és az elmúlt hetekben már jelét is láttam, hogy kezdi megérteni, sőt mondogatni másoknak.

Ha tetszik a blog, csatlakozz Facebook oldalamhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://cukorfalatkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr46636163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

randomuser1 2014.08.30. 08:58:46

sztem pszichomókushoz köll elmenj aki segít feldolgozni a dolgot.. agyereknek még nagyon soxor lesz 12 és több is a cukra, ez egy ilyen betegség, a jelenlegi eszközökkel ezellen nincs mit tenni, a számok bűvöletében elvész a gyerekkora, a fiatalsága, aztán úgyis a saját kezébe veszi az életét és onnantól kezdve jó ha helyén kezeli a dolgokat, és nem görcsöli túl...
a kimérős fagyival amúgy az a gond, h ahány gombóc, annyi hatás, mert nem szabott receptura szerint készül, hanem akinek ahogy jól esik, mennyisége is random... pl ha jó fagyi lenne és sok zsír volna benne, akkor tök lassan szívódna fel, míg a jeges, vizes rosszabb fagyi tökgyorsan hat, szal nyugi, attól, h most itt ennyire ment fel, még nem jelenti h máskor is ennyire emeli meg a cukrot.. sokat köll kísérletezni :)
+ szőlőcukor, az a gyorsan felszívódó sznhidrát, minden más csak magyarázkodás .
süti beállítások módosítása